Jag lever fortfarande!

Jag har bara inte haft lust att skriva. Det händer liksom inte så mycket just nu.
 
Elaka Farbror GAD håller sig på mattan ganska bra.
Kroppen funkar såklart inte, men jag är inte sådär dålig så jag har panik. Jag har bara lite svårt att få saker gjorda. Påskpyntet står kvar t.ex. Jag får lägga energi på det viktigaste (äta och hålla mig ren och mota katastrofer i grinden när det gäller huset och jobba). 
 
Med maten är det lite fram och tillbaka. Jag orkar fortfarande inte bry mig riktigt.
 
Jag har inte gjort nåt speciellt sen sist heller. Mycket av mitt liv går ut på att existera. Lite trist, men jag kan åtminstone göra DET. Känner mig lite deppad, så jag har inte direkt lust att hitta på nåt heller för den delen. Träffar min granne då och då men någon annan har inte orkat umgås med.

Det rullar på helt enkelt. Långsamt, men det rullar.

Kommentera här: