Skov

Fan också. Jag är sååå dålig just nu. IGEN.
 
Det är mycket samtidigt. I helgen hände en grej med huset som jag var tvungen att lösa, så det var bara att dra på sig arbetskläderna och köra igång. Det blev flera svettiga timmar innan jag var klar, och jag vet ju att jag får betala för sånt. Det var dessutom en annan grej jag hade lovat att hjälpa till med, så det blev ansträngning båda dagarna i en redan kass kropp så att säga. Jag tror dessutom att vårallergin har börjat visa sig lite och den gör allting värre den också.
 
Blä. Sitter på jobbet nu, men allt känns så overkligt att det känns som om jag drömmer. Har grym yrsel och mår illa och känner mig JÄTTESJUK. Jag får nästan lite panik. Det är så vidrigt... Det är svårt att förklara den här känslan, men tänk dig en natt när du vaknar med världens influensa och har så mycket feber att du inte riktigt vet var du ska ta vägen. Kombinerat med mild bakfylla och tillhörande ångest. Men har man influensa kan man åtminstone ta febernedsättande och må bättre en stund.
 
Mot detta hjälper ingenting.
Idag är jag lite bitter över att jag ska behöva ha det så här. 

Kommentera här: