Blä, och Oh My GAD

Ja, jag kan ju varna för gnäll redan så här i inledningen. Men, det är ju som vanligt med mig.
 
Ont, trött, förkyld, tjockångest. Alltihop.
Men det är faktiskt inte det värsta idag.
 
Idag är det GAD som visar sitt fula anlete.
Jag klarar inte av en enda grej idag. Sitter här på jobbet och får sån ångest varje gång ett mail plingar in eller telefonen ringer att jag måste profylaxandas en stund för att lugna ner mig. Det i sin tur har lett till att jag har fått så ont i ena axeln att armen är helt obrukbar. Jag antar att jag helt enkelt bara borde gå hem.
 
Det var ett tag sedan det var så här illa faktiskt, jag och min läkare har annars trimmat in medicinen ganska bra. Men jag glömde en av medicinerna i lördags, och jag antar att kroppen dessutom har ganska fullt upp med allt annat just nu, så jag tror att skitbägaren så att säga spiller över.
 
INGENTING känns bra idag.
Vinlåda, passa dig, här kommer jag...

Kommentera här: