Fredag!

Yes, äntligen.
 
Jag ska börja med att säga att jag trots allt inte rörde vinlådan i onsdags och att Farbror GAD inte kom tillbaka igår. Jag tror att jag var för trött... De hade skrapat modd på vägen så jag var tvungen att skotta för att få in bilen på gården. Brukar ju få hjälp med skottning, men när man står med bilen kvar mitt på vägen har man inte direkt tid att vänta på hjälp. Och sen minns jag knappt något mer från kvällen eftersom jag var så trött.

Jag måste ha lyckats duscha någon gång eftersom jag vaknade ren imorse, jag måste ha eldat eftersom jag förmodligen skulle ha kommit ihåg en KALL dusch (har inte varmvattenberedare i badrummet utan tar varmvattnet från pannan) och jag minns faktiskt att jag åt och dessutom hade jag en matlåda i kylen imorse, om nu inte synen av disken skulle ha påmint mig.
 
Men fy fan för att bli sådär slut alltså. Det känns som om inget i kroppen funkar alls... Vet inte när jag gick och la mig, men det var säkert tidigt.
 
Nu ska jag snart åka hem från jobbet. Sedan ska jag verkligen försöka vila idag. Borde städa lite egentligen, men skitsamma. Ska inte ha något besök i helgen ändå. No plans at all faktiskt. "Träna" lite kanske, om jag vågar utmana ödet.

Kommentera här: