Överfylld tvättkorg

 
Ja, det kommer jag att få om det här fortsätter.
 
Jag svettas floder på nätterna just nu. Vaknar alldeles frusen med pyjamasen genomdränkt. Håret i nacken kan vara så fuktigt att det lockar sig och är tovigt. DET ÄR SÅ ÄCKLIGT!! Jag blir GALEN snart! Det hjälper verkligen inte att sova näck heller, det blir bara värre då. Inget som fångar upp svetten liksom. Det är inte det att jag blir för varm, jag bara svettas. Mitt sovrum är svalt och skönt. Måste tvätta sängkläderna IGEN nu. Får väl köpa sånt där kiss-skydd som småbarn har och lägga under lakanet så jag inte måste bränna bäddmadrassen snart... Suck.
 
Så jag gör av med pyjamasar på löpande band. Fick byta en gång inatt vid ett någon gång och vaknade när klockan ringde med nummer två fuktig och klistrig, så den åkte direkt i tvätten den med. Jag såg att en av mina mediciner har nattliga svettningar som sällsynd biverkning, men det här problemet existerade innan jag började med den. Men det brukar normalt inte hålla i sig så här länge, och nu är det snarare ett undantag att jag INTE vaknar genomsvettig.
 
Jag kommer att få dricka massor idag i alla fall, har redan huvudvärk. Säkert vätskebrist. Till skillnad från min madrass. URK!! Det blir ändå vätskelunch enbart ett par dagar framöver eftersom jag är tjock.

Kommentera här: