Förkyld?

Aaargh, jag tror jag håller på att bli förkyld på riktigt. Alternativt så är jag på väg in i ett RIKTIGT jäkligt skov, jag vet inte. Jag HOPPAS att det är förkylning, annars vet jag inte riktigt hur det ska gå. "Tränade" igår och även i förmiddags, och började må hemskt konstigt precis i slutet. Sen kom febern. Och hostan.
 
Det som är mest oroande är att magen har pajat också, det brukar normalt hänga ihop med att jag har överansträngt mig. Hela kroppen liksom rasar ihop. Konstigt, det kändes ändå ok innan jag började! Sen var jag så yr på slutet att jag knappt tog mig hem.
 
Orkar inte skriva mer just nu. Återkommer förmodligen imorgon med "dom" på vad det kan vara den här gången.
 
Det var i alla fall skönt att få komma ut i solen i morse! Innan allt pajade ihop.
Alltid nåt.

Kommentera här: