Hello!

Inte för att denna blogg är så välbesökt direkt, men KANSKE KANSKE någon har undrat hur det är.
 
Det är ok. Det har faktiskt varit en helt ok period, förutom vissa ställen i kroppen som gör ont ont hela tiden. Ändå hanterbart. Jag har mycket att göra nu i "vårbruket" och vädret har ju varit gynnsamt minst sagt. Så jag har inte orkat uppdatera, och heller inte haft så mycket att säga egentligen. Jag har försökt "träna" med grannen så gott det har gått och pyssla med saker som dels måste göras och dels som jag finner glädje i. Oroa er inte, jag har även utnyttjat hängmattan flitigt.
 
Har fått någon slags knäpp och börjat äta massa grönsaker, orkade liksom aldrig fixa med det förut men nu är jag fruktansvärt sugen på frukt och grönt hela tiden. Jag dricker fortfarande för mycket, men det är också jättemycket bättre. Och jag har tillfälligt slutat räkna kalorier, även om jag håller ett fast grepp om vågen... Men ja. På det stora hela är det ok, just nu!
 
Hoppas att ni också mår bra.

Kommentera här: